Grădiniță cu program prelungit și program normal (3-5 ani)
Începând de la clasa pregătitoare până la clasa a IV-a (6-12 ani)
Incepând de la clasa a V-a până la clasa a VIII-a (11-16 ani)
Incepând de la clasa a IX-a până la clasa a XII-a (16-19 ani)
Suntem unitate de învăţământ integratoare cu profesori logopezi la ciclul primar şi profesori de sprijin la ambele cicluri de învăţământ în cele două structuri A şi B, iar activitatea de instruire se desfăşoară în cele trei locaţii astfel:
• Corp A- SCOALA GIMNAZIALA "ION NECULCE": Str. Romana Nr 30, Iasi
• Corp B- SCOALA PRIMARA "GHEORGHE GHIBANESCU": Aleea Nicolina nr 1 C, IASI
• Corp C- GRADINITA NR 11: Aleea Decebal nr 25 bis, IASI
Te invităm să ”pictăm” împreună viitorul copilului tău!
Oferta educațională pentru învățământul primar în anul școlar 2024-2025:
3 Clase Pregătitoare
(din care 1 clasă cu program educațional alternativ Step by Step)
(aflată in procedură de autorizare ARACIP)
3 Clase I
3 Clase a II-a
2 Clase a III-a
2 Clase a IV-a
Despre alternativa educationala Step by Step
Alternativa educationala Step by Step implementeaza metode de predare – invatare – evaluare centrate pe copil, incurajeaza implicarea familiei si a comunitatii in invatamantul primar si respecta curriculum national.
In alternativa educationala Step by Step, copiii sunt incurajati sa faca alegeri, sa isi asume responsabilitatea pentru deciziile lor, sa isi exprime ideile in mod creativ, sa se ajute reciproc, sa isi dezvolte abilitatile de gandire critica si sa gandeasca liber. Copiii educati in spiritul Step by Step reusesc sa defineasca si sa rezolve singuri problemele cu care se confrunta, sa comunice usor cu cei din jur, sa inteleaga si sa negocieze.
Aplicarea alternativei Step by Step a fost reglementata de Ministerul Invatamantului in 1994.
Știati că, in clasele Step by Step:
1. activitatile sunt organizate in centre de activitate, ceea ce ii ajuta pe copii sa comunice si sa relationeze mai bine, incurajand lucrul in echipa?
2. există doua cadre didactice? Copiii beneficiază de îndrumarea a doi invățători.
3. se face o evaluare continuă descriptivă, acest lucru constituind un feedback permanent asupra evoluției copilului?
4. nu e incurajata competiția? Copiii nu sunt comparati intre ei, ci doar cu ei însisi; fiecare copil are propriul ritm de dezvoltare.